Sara ska gifta sig?


fredag, februari 10
Varför har alla plötsligt börjat anta att jag ska gifta mig snart? Okej, dom som känner mig vet att det inte precis står för dörren, men många andra har helt allvarligt trott att det kommer ske snart. Senast det hände var igår. Okej, jag vet. Får väl skylla mig själv när jag till favoritläraren, med vigselrätt, säger:

Du, jag har en allvarlig fråga. Vad gör du den 10 augusti?

Men ändå.. Det är ju inte direkt som att jag ens är förlovad eller nåt.. Men han trodde verkligen på fullt allvar att han visste vad jag pratade om, även om jag ifrågasatte det. Tog ett par minuter innan jag faktiskt tog honom ur villfarelsen. PÅ frågan om vem som var den lycklige, var jag ju tvungen att svara:

200 ungdomar...
SolSara @ 2/10/2006 01:24:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Sara ska gifta sig?
Hahahah

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates