Check


tisdag, november 22

-Kan inte gå och lägga mig på kvällen. Check.

-Sitter vid datorn och gör ingenting i flera timmar. Check.

-Äter utan att bli mätt. En halvtimme efter en rejäl lunch är jag fortfarande hungrig. Check.

-Är ute och går, i gott sällskap, utan att känna mig ett dugg bättre när vi är tillbaka. Check.

-Kan bara koncentrera mig korta stunder på något vettigt, typ plugga. Check.

-Har ingen lust alls att vara översocial, möjligen lite småsnack med någon jag tycker om. Check.

-Kan sitta och titta på vilken skit som helst på TV för att slippa tänka. Check.

-Har en konstant oroskänsla i varenda nerv i kroppen. Check.

Även om jag inte känner mig särskilt nere just nu (mer än vad som faktiskt är förväntat alltså..) så har jag en liten aning om hur jag kan må imorgon.. Jag vägrar. Jag gör det inte. Blä, det ska inte lyckas denna gången..
SolSara @ 11/22/2005 08:19:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Check

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates