Violkarameller


fredag, maj 26
Det står en burk med violkarameller på bordet i min hall. Eller. I min och min hallbos hall.

Den som känner Sara det allra minsta vet att det inte är någon bra idé ställa godis lätt tillgängligt.

Kombinationen godisgris och dålig självdisciplin är inte alltid lyckad.

Har ingen aning om vem den här burken tillhör, finns ingen lapp och hallbon är inte här i helgen.

Men nu har jag kommit fram till att om man ställer en burk violkarameller på ett bord i ett allmänt rum (och dit borde väl en hall delad på tre rum räknas?), utan någon lapp eller sånt alls, så är det meningen att Sara ska få äta.

De är förresten mycket goda. Tack så mycket!
SolSara @ 5/26/2006 03:00:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Violkarameller

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates