Äntligen


måndag, maj 22
Så var tentan i kyrkohistoria avklarad. Jag och Sam delade på äran att vara klara först, en del andra verkade ha hälften kvar. *hm* Tja, det är väl ingen anledning att överanstränga sig? Hoppas det räcker med det viktigaste för sammanhangets skull och inte en massa småsaker. I så fall hade jag ju kunnat sitta länge jag med, men orka..

Nu är jag trött. Men det är inget mot vad jag kommer vara typ imorgon. Sov så attans dåligt inatt. Tentaångest (som jag visserligen inte kände medvetet, men visste fanns där), mensvärk (ja, skyll dig själv om du läser mig blogg..) och saknad var ingen bra kombination för att lyckas somna och sova gott..

Men nu är ny dag och idag ska jag bara ha det skööönt. Ta en promenad, läsa lite i "Om Kristi Efterföljelse", stryka tvätten (son var torr för nästan en vecka sen..) och prata med folk. Imorgon sen så får jag ta tag i nästa tenta, men den är jag som sagt inte orolig för. Kommer gå fint plugga och det är bara intressant.
SolSara @ 5/22/2006 11:49:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Äntligen

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates