Saker om mig


måndag, maj 22
Sånt där fylla-i som jag hittade hos Vandrar Vild

Tio första:
Första bästa kompis: Katten Emil eller Hunden Annie. :-) Första mänskliga var nog granntjejen Emelie, som tyvärr flyttade när jag var fem eller nåt.
Första bil: Min älskling: Toyota Corolla -88
Första kärlek: Svår. John? Iaf första jag var ihop med. När jag var åtta.
Första husdjur: Kommer inte ihåg, måste varit någon av ladugårdskatterna som var "min".
Första semester: Vad räknas som semester? Sola-bada-utan-föräldrar-utomlands har jag fortfarande inte varit på.
Första jobb: Hemma på går'n. Köra traktor eller nåt.
Första köpta skiva: Oj. Kan det varit BIG? Revolution eller nåt heter den nog.
Första riktiga kärlek: Hemligt.
Första piercing: Fortfarande ohålad.
Första konsert: Jerusalem, när jag var 13. Vi såg förbandet plus en låt. Sen gick vi och satte oss några stycken i bilen och myste istället. Då var man ung och dum, när man lämnar en Jerusalemskonsert.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Kommer inte ens ihåg när det var sist.
Sista bilfärd: Från kyrkan och hem igår.
Sista filmen du såg: Hur man blir av med en kille på tio dagar. (Reflektion över det kommer kanske senare.)
Sista ringda telefonsamtal: Minns inte. Men det var några dagar sen.
Sista bubbelbadet: Evigheter sen.
Sista spelade cd: Egna blandade favoriter.
Sista kyss: Förra pojkvännen.
Sista gången du grät: I natt.
Sista måltiden: Frukost innan tentan. Fem timmar sen.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej. Men vid andra. (Bildligt talat åtminstone.)
Varit på tv? Japp. Smålandsnytt. Som exempel på hur mycket vi super på bibelskolan, typ. :-)
Fått ditt hjärta krossat? Mmm.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej. Men sagt det när jag vetat att det kommer tolkas på ett annat sätt än hur jag menade.
Haft ett one night stand? Nej.
Busringt till nån? Nej. Tillräckligt hemskt ringa normala samtal. :-)

Sju saker du har på dig:
1. Blåa pösbyxor
2. Blå 3/4-tröja
3. Blått linne
4. Blå BH
5. Vita Disneystrumpor
6. Blå sandaler
7. Svarta trosor

Sex saker du gjort idag:
1. vaknat
2. duschat
3. klätt på mig
4. ätit frukost
5. skrivit tenta
6. bloggat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Internet
2. Bibeln
3. Tandborsten
4. Hårborsten
5. Bilen

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Gud
2. Eve
3. Becka
4. Lindis

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips doppade i choklad? :-D

Två saker att göra innan du dör:
1. Hitta man
2. Få barn

En sak du ångrar:
1. Försöker att inte ångra saker. Men visst finns det ändå lite som man skulle gjort annorlunda. Så något jag ångrar i så fall är de gånger jag låtit rädslan gå före det jag vill.
SolSara @ 5/22/2006 12:21:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Saker om mig

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates