Pojkvän?


torsdag, maj 18
Egentligen står jag just nu ganska mycket i åsikten att jag klarar mig ganska bra utan pojkvän, men har det senaste kommit på ett par saker som en sådan skulle kunna vara bra att ha till:
  • Smörja in sololja
  • Hämta filt när jag håller på och somna i soffan
  • Breda ut filt över mig när jag sover i soffan
  • Köra upp mig i tid ur sängen på morgonen
  • Se till att jag går och lägger mig tidigt på kvällen
  • Byta däck på bilen
  • Krama, utan frågor
  • Hålla koll på min internet-tid
  • Handla mat

Fast ska jag vara ärlig så vill jag inte vara tillsammans med någon som kan tänka sig vara tillsammans med mig när jag vill ha en pojkvän av sådana här anledningar..

SolSara @ 5/18/2006 08:01:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Pojkvän?
Är det trots allt ändå inte rätt bra kriterier?? Rätt typsika grejjer tror jag =)

Typiska kanske, men känns inte som den rätta grunden för att ha en pojkvän. Borde lixom finnas mer om det ska vara värt besväret trots allt.. Sånt där är ju saker som borde gå lösa lika fint med en väluppfostrad hund som några goa vänner.. :-)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates