Balsam i örat och en duktig Sara


tisdag, februari 7
Tror jag var lite trött när jag duschade i morse. Runt fikadags i förmiddags hittade jag balsam på kragen på min tröja (lurvig tröja med stor krage). Och nu hittade jag balsam i örat också. *hmm*

Annars har jag varit väldigt duktig idag. För duktig, skulle en del säga. Först föreläsningar till två. Sedan plugga. Tvätta. Plugga. Kolla That '70s Show. Plugga. Tvätta. Laga byxorna som gick sönder i höstas. Plugga. Titta lite på nyheterna. Sen satte jag mig här och kombinerade plugga med Flow och bloggande.

Mitt liv är ju tragiskt. När jag pluggar för att jag inte har annat att göra. När jag pluggar för att slippa tänka på jobbiga saker. Iofs visste jag det redan innan, men efter dagens lektioner så vet jag precis vad jag håller på med. Men det funkar och jag får gjort allt skolarbete utan att stressa i sista sekund. Alltid något.
SolSara @ 2/07/2006 09:52:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Balsam i örat och en duktig Sara

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates