Min blogg mår inte bra..


måndag, februari 6
Undrar om det bara är för mig som min blogg börjat se konstig ut.. Typ att allt till höger om inlägg hamnar längst ner och inläggsavskiljarna hamnar på fel plats och sånt där? Iofs har jag varit inne och pillat lite i koderna, men bara gjort några små översättningar, var noga med att inte röra något jag inte visst vad det var. Det borde inte bli så här av det..

Har iaf kommit upp till skolan. Snöade en del och vägarna var inte underbara. Brukar köra lugnt och så gott som lagligt i vanliga fall, men idag fick man ju smyga fram, kändes det som.. Glad att jag åkte tidigt, för nu började det nästan vara lite regn, och det är _inte_ kul. Kommer bli blixthalka på en del vägar..

Jag kör bil jättefort! Jag ligger alltid först i alla bilköer!
SolSara @ 2/06/2006 03:44:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Min blogg mår inte bra..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates